[rw w cvs] - OT

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 8 Kwi 2002, 19:37:24 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 07:27:02PM +0200, Jaros?aw Kamper wrote:
> On Mon, Apr 08, 2002 at 05:40:43PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
> [...]
>
> Nawet pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ile ludzi ściągnęło rc-boot tylko
> po to, aby przeczytać w dokumentacji wyjaśnienie terminu "automatycznie"
> ;)))
To akurat kawalek do ktorego jestem mocno przywiazany emocjonalnie.
Zastanawialem sie wrecz czy nie zmienic licencji na dukomentacje :))
Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.