domeny pld

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:22:38 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 01:06:03PM +0200, Michal Moskal wrote:

> Ok, wpisanie pld-linux.org do log_diff.py, bez konsultacji nie było
> dobre. Ale zabranie za to rw jest ponieżej krytki, a pld-linux.org jest
> IMHO znacznie lepszym rozwiązaniem (patrz mail Łukasza) niż pld.org.pl.
Proponuję:

1. przywrócić serkowi rw do cvs-a (przykro mi kloczek, ale nie masz tu
   nic do gadania, poniewaz pld team uwaza, ze serowi masz dac z powrotem rw)

2. przedyskutować sprawę własności pld.{com,net,org}.pl;
   kto powinien być ich właścicielem; kwestia sponsorow (czy sponsorzy
   zgadzaja sie na dalsze dofinansowanie przy zmianie wlascicieli, jesli
   nie, to kto za to zaplaci);
   kloczek, cezar - wy trzymacie obecnie lape pld.{com,org}.pl, wiec
   macie tutaj najwiecej do powiedzenia

3. ustalić czy w zasobach (spec-e, skrypty, listy, itp.)
   możemy korzystać z wielu domen, czy tylko z jednej
   3.1 jeśli z jednej domeny, to z której
   3.2 jeśli z wielu domen, to jakie domeny sa dopuszczalne teraz
       i w przyszlosci

4. dostosowanie zasobow do pkt. 3

    wrobell <wrobell w ite.pl>