Domena pld-linux.org (no i info o bugu w listarze, zeby nie OT)

honey@ep09.kernel.pl honey w ep09.kernel.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 13:33:50 CEST

On Sun, 7 Apr 2002, Cezary Cichocki wrote:

>  O? Ty tutaj, bez uprzedniego anonsu na 7thguard? Az dziwne. Zwykle
>  atakujecie stadnie (ze skura).
Nie, pomyliles sie - razem to jestesmy atakowani :)
Jesli zarzucasz mi klamstwo, co wlasnie zrobiles, oznacza to, ze albo
zdajesz sobie sprawe z odpowiedzialnosci za swoje czyny, albo takowej
odpowiedzialnosci nie posiadasz. Mi osobiscie dobre imie jest konieczne do
pracy, w chwili, gdy zarzucasz mi klamstwo, narazasz moje dobre imie.
Dlatego namawiam cie publicznie do wycofania sie z tego, co napisales.

Hint: zwroc uwage na cytat w jednym z maili w watku "to, co napisal honej
odpowiada atmosferze pokoju Bagginsa". I jeszcze raz wroc do tekstu,
w ktorym jakobym wystapil przeciw CyberService.

z mojej strony EOT, gdyz szkoda, zeby lista PLD byla smietnikiem sluzacym
do klotni

>  Klamiesz i juz.
Czy jesli glosno krzyczysz, staje sie to prawda? Bo ja juz nie wiem, czy
mijalem sie z prawda, czy nie. Zakrzyczales mnie :)

> p.s. Pozdrawiam caly PLD-team ktory przejalem! Opór nie ma sensu! ;)
pozdrawiam PLD, ktore zniszczylem ;)

honey
ps: zeby nie bylo OT: cos nie tak jest z PLDowym listarem. Archiwa w
formacie mbox nie sa archiwami w formacie mbox. Gdzies ginie pole From.
W standardowym listarze (m.in. z Debiana) nie bylo tego problemu.
--
Welcome To The Hell
http://hell.to/