[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 14:03:20 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> I oczywiście z kimkolwiek było to konsultowane .. mówiłeś dlaczego itd.
> Wogóle przecież wszyscy o tym wiedzieli (?).
Na początku skrypt log_diff.py miał generować diffy tylko dla modułu
CVSROOT i tak robił od 2001/12/12. A że się spodobał ludziom (m.in. Tobie,
hint - nasza rozmowa na mesgach) to _ponad miesiąc__ później po
dorobieniu parunastu dodatków przez sera został on również zastosowany
na SPECS (dnia 2002/01/17).

Mam rozumieć, że zmiany w SPECS przesyłane w postaci diffów już Ci
się nie podobają? Czy tylko chesz się poczepiać czegoś?

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr