[rw w cvs]

Pon, 8 Kwi 2002, 15:50:43 CEST

On Mon, 8 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> Jak Cię widzą tak Cię piszą. Zobacz sobie to distributions review, czy
> jak tam. PLD jest tam tłumaczone jako Polish Linux Distribution. A chyba
> jakiś czas temu ustaliliśmy, że PLD to PLD Linux Distribution.

Jak chcesz to poprawiać to poprawiaj/tłumacz/dementuj. Osobiście w
sytuacji kiedy PLD zyskuje kolejne plusy [1] i to już *nie tylko w Polsce*
nie widzę powodu żeby wstydzić się tego że coś dobrego jest robione w
Polsce i przez Polaków.

[1] - jak Los potrafi być pzrekorny .. po czaie nie krótszym niż kilka
godzin od momentu aż ktoś zdecydował że prezentowanie PLD jako produktu
Polskiego w czymś pzreszkadza ktoś z zagranicy prezentuje to co zrobiliśmy
jako całkiem doby kawałek roboty a dodatkowo daje do zrozumienai że to co
cieszy to to że jest to coś warte. Polskość w tym wypadku w najmniejszym
stopniu temu komuś nie przeszkadzała.

Najwidoczniej nie dotarło jeszcze do większości coś co do mnei doratrło
kilka lartemu kiedy pierwszy raz pomyślałem sam o robieniu dystrybucji
i/lub doąłczeniu sie do jakeigś zespołu cos takeigo robiącego. Otóż
pracująć nad RH, MDK, Debianem pracować pośrednio byśmy musieli na ludzi z
za graniczy. Pzreież tam stoi sprzęt na którym inni sie uczą i potem
pracując zarabiają na własne i innych utrzymanie. Dlaczego nie mozę być
tak że głółne zasoby staną w Polsce ? Dlaczego nie moze być tak żeby to do
nas przychodzili inni z zagranicy i żeby to nam poświecali swóje sirodki
czas i talenty ? Bio co .. ? bo jesteśmy wiecznymi malkontentami ? bo u
nas tego typu zreczy się nie maja prawa udać ?

*BZDURA*

Sami w tej chwili pokazujecie że jest to mozliwe. Każemu kto nie wierzy z
w to że jest to możliwe osiagnięcie jeszcze więcej powiem osobiście
"WYPIERDAJ (TM)".