domeny pld

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 17:27:02 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 05:08:37PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ponieważ nie mam jakichkolwiek innych sirdków którymi mógłbym się psłużyć
> w obronie tego co już jest.
Serek też nie miał żadnych innych środków aby zapanować nad problemami
z DNS (z tego co wiem dalej jest tylko jeden działający NS w delegacji
domeny). Usprawiedliwia go to?
Ja mu się tak bardzo nie dziwie, on jest odpowiedzialny za pocztę
@pld.org.pl, a przy jakichkolwiek problemach z łacznością do
boss.zie.pg.gda.pl zaczynają się problemy z pocztą.

> Ponieważ nei chcę dopuszczać do mnożenai
> poprzez dzilenie.
Na razie tylko usilnie próbujesz nas podzielić. Na Twoich Wiernych
Poddanych, i resztę która niech najlepiej zabiera zwoje zabawki
i idzie do innej piaskownicy. Problem w tym, że mi się ta piaskownica
podoba.

> Ponieważ oczekuję ż jeżlei ja uzywam racjonalnych
> argumentów
ROTFL

>to wobec mnie też należy takowych używać.
Wielu i to wielokrotnie próbowało...

Pozdrowienia,
        Jacek