[rw w cvs]

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 22:19:42 CEST

In article <Pine.LNX.4.44.0204082136190.10267-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:
> Zdaję sobie sprwę z tego że po części może to co zrobił
> Sergiusz miało swoje źródło w zaniedbaniu w tej części.

Myślę, że właśnie tak dokładnie było - chyba że chodzi tu jeszcze o jakieś
kwestie, o których nie mam pojęcia.
Dobrze byłoby również, aby obydwie strony sporu przyznały się do błedów, bo
rzeczą oczywistą jest, że obydwie strony zagrały "nieczysto" walcząć o
"lepsze" PLD.  Szkoda tylko, że efekt jest/był zupełnie odwrotny...

ps
Hehe przyrzekłem sobie wczoraj, że nic w tym wątku nie napiszę... :>

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl