Kolejny *zjebany* ISO

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 12:20:22 CEST

On Tue, 9 Apr 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Jeśli dobrze rozumiem właścielem maszyny ftp.pld.org.pl jest Marcin.
> Więc niniejszym, zgodnie z panującą ostatnio modą, zwracam się do ciebie
> z prośbą o zabranie dostępu do tej maszyny osobie, która udostępniła bez
> sprawdzenia kolejne już *niedziałające* ISO.

Osoba ta zostala pouczona, zeby nowe ISO wystawiac w "test"
i przenosic na wlasciwe miejsce dopiero po sprawdzeniu przez kilka osob
ze ISO sa dobre. Z tego co wiem przyczyna tego, ze obecne ISO byly
uszkodzone byl blad Arka, ktory nie sprawdzil ze sed mu w jednym skrypcie
zamienil o jeden string za duzo... i blad poszedl dalej.

Przypominam, ze metodologia publikowania ISO zostala wypracowana, gdy nie
milismy 36GB dysku na ftpa i PLD cierpialo na chroniczny brak miejsca.
Teraz, gdy miejsca jest pod dostatkiem, nalezy wprowadzic rowniez w images
podkatalog test i testowanie ISO przed skasowaniem poprzedniego.

Do Tomka: zrob to, czy ja mam katalogi test pozakladac?

Do malekitha: sprobuj zrobic cos takiego, zeby tego typu bledy nie mogly
sie powtorzyc.

M.

PS. ja tez swiece oczami przed klientem ktory chcial sobie w domu Linuxa
zainstalowac i mu polecilem PLD. Skonczy sie na wycieczce przez pol
Polski, zebym mu tradycyjnym cp -av wreszcie to PLD zainstalowal.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-