acl.spec - man

Wto, 9 Kwi 2002, 14:04:51 CEST

> Jak jest jeden man do roznych polecen/funkcji a sie chce zeby ten man byl
> dostepny pod nazwami wszystkich tych funkcji to nie ma sensu tego samego
> pliku kopiowac n razy, a ze wzgledu na to, ze manuale sa gzipowane nie
> wolno robic linkow symbolicznych do manow.

BTW1: czy my czasem domyslnie nie wywalamy sekcji mana z plikow .so ?
BTW2: czy ktos wie kiedy takie many nie dzialaja (bez sekcji mana) ?
BTW3: ma ktos pomysl jak poprawic mc, zeby mu sekcje w .so nie
      przeszkadzaly?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk