zlot PLD

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 13:33:57 CEST

On Mon, 11 Mar 2002, Marzena Kamecka wrote:

> sa podejmowane proby zwolania kolejnego zlotu PLD na dni 3-4 maj. Sa to
> dni ustawowo wolne. Mnie jest potrzebna list osob ktore maja ochote w
> takowym uczestniczyc, czy potrzebuja noclegu oraz tematyka jaka ma byc
> poruszana  na tymze zlocie. Czekam na propozycje. Zwyczajowo zlot odbyl by
> sie w Warszawie na Wydziale Informatyki na Uniwersytecie WArszawskim.

To kiedy ten zlot? Trzeba zaczac rezerwowac czas.
Biorac pod uwage <purystow przepraszam> pierdolnik na Waszych listach
dyskusyjnych i nie tylko na listach </koniec przeprosin>, naprawde warto
byloby sie spotkac <purystow przepraszam> w kupie <\koniec przeprosin>,
no chyba ze nie chcecie sie ze soba dogadac, czyli innymi slowy olewacie
PLD i siebie wzajemnie.
Na razie z boku widac, jak bardzo po babsku jestescie zazdrosni o swe
wplywy, i jak bardzo lubicie <purystow przepraszam> rozdzierać buzie
<\koniec przeprosin, mialam ochote napisac dosadniej>, zeby tylko innych
nie sluchac, zeby zakrzyczec. Kompletnie sie nie rozumiecie.
Tak to widac z boku.
To kiedy ten zlot? Nie musza byc WSZYSCY developerzy, wystarczy,
ze beda kluczowi, ktorym zalezy na PLD w duchu GNU i wzajemnej
KONSTRUKTYWNEJ wspolpracy.

Jest mozliwosc goscinnego wystapienia pewnej osobistosci, ktora
od strony prawnej, formalnej moglaby opowiedziec cos o podpisie
cyfrowym jako nastepcy podpisu odrecznego, jak to jest na swiecie
ogolnie, co mowi unia europejska, jak to jest w Polsce formalnie,
co musi byc spelnione, aby podpis zlozony w Polsce przez jakies
polskie CA byl uznawany w Uni Europejskiej i w NATO.
Bo nie macie ZADNEJ wiedzy o podpisie cyfrowym.
BTW znajomy zwiazany ze strukturami formalnymi NATO, jest
zainteresowany (choc to zbytnio obiecujace slowo) wykorzystaniem
PLD, poniewaz mimo problemow z ISO ;P, jest to dobrze zapowiadajacy sie
system. Jednakze wsiowo-babskimi (jak te baby na jarmaku w Wolbromie,
co krowy i jajka sprzedaja) dezorganizacyjnymi gadaniami mozecie udupic
razem, tyle pracy.

Pozdrawiam
AS

--