Kolejny *zjebany* ISO

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Wto, 9 Kwi 2002, 16:27:26 CEST

Dnia wto 9. kwiecień 2002 15:10, Michal Kochanowicz napisał:
(...)
> (...) A nawet jeśli to po co się męczyć,
> skoro można mieć to łatwo?
(...)
Ale na dzień dzisiejszy to Ty się męczysz a ja nie :>
Po prostu z Twoich postów wywnioskowałem, że:
1. Od przynajmniej tygodnia się męczysz
2. Od przynajmniej tygodnia potrzebujesz na już szybkiej i pewnej metody
instalacji na więcej niż jednej maszynie
Tak więc chciałem tylko podrzucić Ci tipa
Instalator też mi się podoba ale skorzystam z niego może za pół roku. Teraz
to jest on jeszcze przyprawiany i smakowany - ja wolę dania już przyrządzone
--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org