[rw w cvs]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 9 Kwi 2002, 17:28:29 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 03:59:52PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> Sorry wodzu no bonus.
> Mam wszystkie logi z #pld z tego roku i zadnej dyskusji nt.
> pld-linux.org tam nie ma. Jak nie wierzycie to moge gdzies to wystawic.
nie bede tego szukal bo nie  mam w tej chwili czasu.

Ale nie wyobrazam sobie jak moglem sie dogadac
z 5 czy 6 osobami komunikuac sie na priv skoro
na temat irca wiem ze robi sie /J #PLD
/msg laska Skad stukasz kochanie

A nie pamietam zebysmy jakies sztuczki robili.
jak wchodzenie na #PLD-dns-ant-kloczek

Potem a i owszem dyskusja odbywala sie listownie
ale inicjatywa na 100% byla publiczna.

Publicznie sie tez mnie pytali rozni jak maja mi
oddac kase i czy moga nie przelewem bo zagranice
to drogo tylko jak sie zobaczymy

Przynajmniej tak mi sie wydaje ale nie bylo to tak
wazne wydarzenie w moim zyciu zeby mi dokladnie
utkwilo w pamieci.

Powaznie
Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.