Podsumowanie (Re: domeny pld)

Wto, 9 Kwi 2002, 20:38:54 CEST

On Tue, 9 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> Być może. Ale na pewno nie usprawiedliwia to szantażu w formie: "albo
> wyjaśnienie, albo nie oddam rw w cvs".

Michał tutaj kolejność wypadków była inna:
- zabawę z domenami zaczął Sergiusz,
- spytałem prywatnie się po co to ?
- otrzymałem bezsensowną odpowidź (cytowane trzy punkty) + [tu cytat z
  kolejnego lisytu]:

"Kupiliśmy lepszą domenę, powoli będziemy się na nią
przestawiać, jak tylko zrobimy porządne www. Prace
trwają, więc na razie nie chciałem robić szumu."

Przy braku zapowidzi zagrożenia podziałem PLD inicjowanym przez Sergiusza
+ braku sensowej odpowidzi i przy dalszych listach braku woli wogóle
dyskutowanai o tym podjołem decyzję że myusże działać. Zdecydowąłem się na
sirodek radykalny do którego użycia wczęsniej zmuszony byłem tylko raz.

- zablkowałem zapis Sergiuszowi w repozytorium + możliwość operowania
  bezpsrednio z wnętrza systemu na którym stoi CVS.
- Sergiusz puścił list z tytułem "[rw w cvs]" na listę,
- w miedzyczasie zaczałem szukać z nim dalszego kontaktu na ircu co tu sie
  stało to zaczytowałem wprost i tu też podsumuję:
-- pytałem się o to w co gra i po co te zagrywki ?
-- odpowidzi padło min "wyluzuj się" i inne w tym stylu,
-- przewidujac w czym Sergiusz zamierza sie posłużyć wyprzediłem że nie
   dam sie szantażować naszym powiązaniem z LDP i tym że jest on de facto
   naszym łacznikeim z LDP,
-- na co odpowidź padła "masz trzy dni na leczenie głowy, jeśli do tego
   czasu nie dasz mi rw i roota na wunie, wyprowazdam ldp i kasuję listy
                                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
   pocztowe PLD z serwera LDP"
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-- przez dobrą chwilę nie dostawałem odpowidzi na to czy zamierza nam w
   takim razie oddać to co nie jest jego włąsnością czyli archiwa list i
   listy ludzi zapisanych,
-- po ponownych dwukrotnych "?" dosałem "archiwa już skasowałem" - tu
   trzeba wiedzieć że nikt inny nie ma kopii tych zasobów,
-- napisałem o tym co mi Sergiusz odpisał na #pld i zacytowałem rozmowę
   prywatną od początku do końca,
-- odpowidź Sergiusza publicznie była taka że wszyzstko sfabrykowałem, a
   prywatnie dalej dostałem:

<ser> ty głupku
<ser> dałeś się wpuścić

-- tu juz nie było czasu na podchody i całość tego co sie stało bez
   możliwie dokładania do tego własnego komentarza powtórzyłem na liście.

Dalsze wydarzenia nie są już tak istotne i sprowadzaja sie generalnie do
chowania przez Sergiusza głowy w piasek.

*TO SĄ FAKTY*.

Prosze wyciagnij sam wnioski: kto tu żartuje, kto pod kim dołki kopie, a
kto nie ? kto dąży do wywalenia kogo, a kto nie ? a kto perfidnie i
instrumentalnie traktuje czyjąś robotę i robi z niej zakładnika a kto je
chroni (ja mając wpływ na zasoby CVS PLD i LDP czy Sergiusz mając wpływ na
opinię o nas przed ludźmi z LDP i zarządając naszym serwerem pocztowym)
? Czy miałemprzy podejmowaniu konkretnych kroków wystarczajce przesłaniki
do tego co zrobiłem ? I czy się gdzieś zapędziłęm czy nie ? Co było akcją
a co reakcją ?

Dalej: czy w tej sytuacji mam czy nie mam prawa domagać się wręcz
odpowidzi/dalszych wyjaśnień od Sergiusza ?

Jeszcze raz. Proszę zwrócić uwagę na kolejność zdarzeń. Większość
powyższego mżesz skonfrontować z archiwum listy i ludźmi którzy wtedy byli
na ircu (Janek jakby co ma pałne logi i zapewne chętnie je udosepni
zainteresowanym). Sergiusz tutaj nie zabierał głosu że cokolwiek co tu
zacytowałem nie jest pradziwe czyli potwierdził pośrednio sam
autentyczność tych prywatnych wypowidzi.

Masz komplet faktów. Analizuj.