STBR freedos-minimal

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 01:42:13 CEST

On Tue, 9 Apr 2002 23:17:18 +0200
"Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> wrote:

> STBR freedos-minimal, bo bez tego nie pójdzie.
> Czy freedos-minimal powinien być dosemu-freedos-minimal
> czy raczej wszystkie dosemu-freedos-* powinny być bez dosemu- z przodu?
> IMO wariant drugi jest lepszy, bo to jest DOS a nie dosemu.
> Anyway, nie wiem jak zmienić nazwy w cvs-ie.

Bez dosemu raczej. Jak zmienić?

mv staranazwa.spec nowanazwa.spec
cvs add nowanazwa.spec
cvs ci nowanazwa.spec
rm staranazwa.spec
cvs rm staranazwa.spec
cvs ci staranazwa.spec

chyba sie nigdzie nie pacnąłem ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter