svgalib i kernel(-smp)

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 00:48:31 CEST

wtorek 09/04/2002 19:35:54, Jakub Bogusz:
[...]
> Ja mam mieszane uczucia jeśli chodzi o wymaganie modułów przez same
> biblioteki - biblioteki można trzymać np. tylko do kompilacji, wtedy
> moduły są zbędne... tutaj bardziej stosowne byłoby Recommends, gdyby
> rpm lub poldek je miał.
      ^^^

s/lub/i/, informacja musi być przecież w nagłówku rpma.

IMO przydałaby się rpmowi możliwość dokładania dowolnych pól,
a'la X-nagłówki w poczcie.

Brakuje mi np. takiego:

Wtedy można by wszystkie security-fixy podświetlać na czerwono,
łatać dziury przez jakieś $ poldek --upgrade-security-fixes, itp.

Problem w tym, że na początek trzebaby przekonać Jeffa aby ^X-cośtam:
oficjalny RPM ignorował, bo do Recommened już parę razy bezskutecznie
próbowano go przekonać AFAIR. Z czasem wypracujemy pewien zestaw X-tagów,
i wtedy ma to IMHO większe szanse na znalezienie się w oficjalnym
rpmie jako pełnoprawne pole.