STBR: crawl, nethack, slashem, nvclock

Śro, 10 Kwi 2002, 15:44:13 CEST

On 10 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> nethack dla przykładu chyba nie był w ogóle kompilowany, bo się nie buduje
> (drobiazgi).

Był i to kilka razy już (po każdym jest ślad w etykietrowaniu speca).
Jest też na ftp. Po ostanich dwuch zmianach nie zostało podbite rel
pakietu. Włąsnie podbiłem rel i puściłem na buildery.

nvclock juz jest na ftp i tu prośba o moze jeszcze jakis plik desktop
który wpadłby do Settings/.

Reszty jeszcze nie przeglądałem ale jak przejrze to puszcze do
przebudowania.