freetype

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 17:13:40 CEST

On Tuesday 09 April 2002 23:32, Mariusz Mazur wrote:
> Podmienię freetype1 na branchu, te pakiety też popoprawiam a jak już będzie
> wszystko działało to się to wypuści (mam nadzieje, że będzie już po 1.0).

Hmmm... chwilkę to potrwa... czy jak już skończę wszystko, to mogę to po
prostu commitnąć (wszystko co ma w BR freetype1 będzie działać poprawnie)? Bo
zabawa z 10 branchami niezbyt mi się uśmiecha, a na stabilność całości to to
raczej nie wpłynie (no chyba, że ktoś zapomniał dodać freetype1 do BR, ale to
i tak w większości minutowe poprawki :)

I gdzie jest ten cholerny pld1.0??? Możemy to wreszcie wypuścić, żebym się
nie musiał z branchami bawić?