mmazur: SPECS freetype1.spec,1.19,1.19.2.1

Śro, 10 Kwi 2002, 18:03:23 CEST

On Wed, 10 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Obecna lokalizacja tych headersów powoduje konflikty które opisałem w wątku
> "freetype".

OK. W takim razie chyba możan podbić na pełne rel bo to raczje mało
zmienia (+ ewentualne korety w spechach które używaja freetype1).
Dobrze byłoby to skończyć i mieć z głowy a nie odkładac na później.

Przy okazji odnośnie jeszcze ttmkfdir ale to juz chyba bardziej do Jakuba.
Chodzi o to że w tyj chwili są dwie wersje: ttmkfdir i ttmkfdir2. Nie
wystarczy jedna używajaca freetype2 ?