mmazur: SPECS gnomemeeting.spec,1.12,1.13

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 19:02:12 CEST

On Wednesday 10 April 2002 18:48, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ja bym prosił o skończenie najpierw możliwie szybko openh323. Tak żeby
> można było zmienić w tym pakiecie rel na całkowite.
>
> Wogóle co do rel niecałkowitych to widzę że coraz więcej speców dostaje
> cos takiego. Prosiłbym raczje o wykończanie zmian żeby takich zasobów było
> mozliwie mało. Za kawałek okaże się że w tym czy innym pakiecie nie mozan
> czegoś pchnąć bo ktoś nie wykończył swoich zaplanowanych zmian.
>
> Lepiej robić mniej zmian ale *kompletnych* takich po których zasób bedzie
> się nadawałe do pzrebudowania.
>
> Jeżeli już ktoś widzi że zmiana wymaga kilku podejść to prośba o
> [...]

To jest generalnie work-in-progress. Obecne flagi kompilatora psują openh323
i pwlib i póki to nie poprawię to wogóle wszystko co zależy od openh323 (jest
tego niewiele) i pwliba można uznać za średnio działające (tzn najlepiej
używać tego co jest na cvsie bo jest to najnowsza wersja :).