tłumaczenie

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 13:16:35 CEST

On 11 Apr 2002 09:50:13 +0200
Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org> wrote:

> W module rc-scripts jest przykładowy skrypt do tego służący: makepot.pl.

Za radą Arka zrobiłem to za pomocą bash --dump-po-strings i ogólnie używam
bashowej formy tłumacczenia. Chwilowo coś nie chce chodzić (nie czyta w
ogóle .mo), ale walczę.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter