wrobell: SOURCES python-shared-lib.patch

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 12:18:11 CEST

On Thu, Apr 11, 2002 at 11:37:03AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> AAAAAAAAAAAAAAAAA po kurkę nędzę (tzn co sugerowali na patches list)? :)
> Znowu rekompilacja wszystkiego pythonowego? To niestety nie trafi to
> do 1.0 :(
Cofnąłem to. Co prawda powyższa zmiana nie robi kuku przy ładowaniu modułów,
ale taki gnumeric już krzyczy o niespełnionych zależnościach. Tymczasem tak
naprawdę, to zmiana wersji micro Python-a nie wprowadza takich zmian by
wymagać rekompilacji zależnego od niego oprogramowania.

Niestety, pozostaje kwestia '%requires_eq python.*'. Właśnie testuje
nowe makro pyrequires_eq, które powoduje, że dany moduł będzie zależał
tylko od wersji głównej Pythona (np.: 2.2, 2.3) tak by w przyszłości
przejście między 2.2.1 i 2.2.2 (czy też 2.3 i 2.3.1) mogło się odbyć
bez przebudowania ponownego pakietów, ponieważ nie ma takiej konieczności.

Przetestuję, to zrobię commit dla nowego rpm-a z makrem pyrequires_eq
oraz poprawionych spec-y, które wymagają Pythona.
Uwaga! W python.spec zostawiamy requires_eq!

I myślę, że warto to wypuścić w 1.0.

    wrobell <wrobell w ite.pl>