dziwny problem z quotą

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 15:39:00 CEST

On Thu, Apr 11, 2002 at 01:43:15AM +0200, undefine w aramin.one.pl wrote:

> wow :)
>
> to to.

> czyli edquota do poprawki?

Nie wiem czy nie lepiej vim... tak jak jest bez nobackup i nowritebackup nie
bardzo nadaje się do edycji plików w katalogach z uprawnieniami 1777
(jest chwila, gdy pliku nie ma - wtedy ktoś inny może tam coś podstawić
albo zrobić symlink).

> z ciekawości - co się zmieniło? kiedyś przecież to działało bez
> problemów.

Z vimem? Może sam vim? Nie wiem jak było w 5.6.x...

--
Jakub Bogusz