jajcus: SOURCES named.init

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 20:00:24 CEST

On Thu, Apr 11, 2002 at 06:40:41PM +0200, Blues wrote:

> Może warto go przy pierwszym uruchomieniu.
>
> Troszkę grzebania skryptowego by było, bo w config należy to wrzucić,
> ale... chyba warto :)

Czy ja wiem. Szczególnie wstrzymałbym się przed PLD-1.0. Bo może się
okazać, że w jakimś szczególnym wypadku uzyskujemy niedziałającego
nameda. A jak admin zrobi to świadomie, to nie do nas będzie miał
pretensje jeśli coś przestanie działać. :-)
A jak nie zrobi wogóle, to przecież bind też będzie działał jak należy.

Pozdrowienia,
        Jacek