a z alsą to już taka tradycja...

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 21:00:21 CEST

Dnia 11 Apr 2002 20:31:56 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < klakier w pld.org.pl (Rafał Kleger-Rudomin) >
napisała:

> To że kiedyś się trafiało - ok. Ale zastanawia mnie jak to się dzieje
> że nawet obecna kernel-sound-alsa-0.5.12a-10 w 2.2.20_18 nie działa z
> z obecnym kernel-2.2.20-18?

Eeeee jak nie działa ????
ja mam takie;

kernel-2.2.20-18
kernel-sound-alsa-0.5.12a-10 w 2.2.20_18

i praktycznie zero problemów poza jednym małym ale to przy mojej konfiguracji
wyszło (brakowało  alias sound-slot-2 snd-card-2 (tzn samego snd-card-2) po
użyciu alsaconf w /etc/modules.conf) ale tylko dla tego że mam dwie karty -
dla jednej działało ok wszystko bez żadnych zgrzytów...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |