xmms: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 13:55:52 CEST

Dnia 12 kwi o godzinie 09:43:05 +0200, Daniel Mróz napisał(a):
> Hmmmm.... A czy przypadkiem xmms nie powinien wtedy zglosic
> niemoznosci otwarcia /dev/dsp zamiast od razu segfolcic? Przynajmniej
> kiedys tak bylo.

xmms tak lubi. Masz ustawiony output na alsę, ale zmieniasz sterownik
w kernelu na OSS i już nie masz jak xmmsa uruchomić...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --