LFS - chcialbym go miec

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 13 Kwi 2002, 15:43:23 CEST

On Sat, 13 Apr 2002, Arek wrote:

> Witam
>
> Coraz czesciej odczuwam potrzebe LFS. Co trzeba zrobić by ja miec?
> Co trzeba zrekompilowac ?
> Mam kernen 2.4.18pre6.
> Jak wyglada sprawa LFS w Nest ?, bo na Ra to chyba nie ma juz co
> liczyc ze bedzie (dzimi?).

Narazie sprawa wyglada tak:

lfs jest w Ra ale na platworme PPC, jak mnie cos najdzie (a napewno
najdzie), to postaram sie na wombb w chroocie (maszyna djrzulfa) wrzocic
jajko w wlaczonym lfs na x86 i przebudowac calosc. jesli wynik bedzie
pozytywny, badz poprawek bedzie naprawde malo, bedzie mozna liczyc rowniez
na LFS w updates dla 1.0->1.x.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)