zlot pld

Sob, 13 Kwi 2002, 18:25:19 CEST

On Sat, 13 Apr 2002, Marzena Kamecka wrote:

> Witam :)
>
> Ponowsnie rzucam haslo do rozpatrzenia - zlot PLD

Dobrze że mi przypomniałeś.

Prośba o przysyłanie mi e-adresów osób (swoich :) którzy przyjadą na
spotkanie na począdku maja (miedzy 1 a 3 maja) organizowane przez TPI dla
nas PLD. Jest potencjalnie możliwść uzyskania refundacji części kosztów
przejazdu dla zamiejscowych. Ile takich "ulgowych" wazdów będzie tego
teraz nie wiem (Agnieszka powidziała że będzie jutro rozmawiać z swoim
szefem żeby ustalić na ile możnaby tu liczyć). Jak będże wiadomo ile tego
to się to jakoś rozdzieli. Na razie prosiłbym przy zgłoszeniu zaznacząć że
takowe wsparcie co do refundacji chciałoby się otrzymać. Przy okazji tego
co tam bedzie omawiane będziemy mogli się spotkać i porozmawiać.