zależnosci: dos, dosnet

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Sob, 13 Kwi 2002, 19:07:31 CEST

W liście z sob, 13-04-2002, godz. 18:15, Witold Filipczyk pisze:
> Może sobie zrobić pakiecik ze swoim DOSem i dać mu Provides: dos
> Bez zależności od dosa user może nie zainstalować tego pakietu i dosemu
> mu nie będzie chodziło.

Pewnie, czemu nie spakować /dev/hdax na facie do rpma? Tworzenie "dummy"
pakietów tylko żeby zaspokoić zależności nie ma sensu. Raczej trzeba
odpuścić sobie zależność i dopisać do %description coś w stylu "You need
some DOS. You might want to install dosemu-freedos-minimal".

> A dos został wydzielony z dosemu, bo FreeDOS częściej się zmienia i zbudowanie
> pakietu dosemu-freedos-minimal trwa chwilę, porównując do czasu potrzebnego
> na przebudowanie dosemu.
>
> BTW, w dosemu-freedos-minimal.spec jest Provides: dos,
> to nie wiem dlaczego "req dos not found".
>
> WF

> http://lists.pld.org.pl/

|     Avoid the Gates of Hell.     :              Pawel Sakowski     |
|            Use Linux.            :     <pawel w sakowski.eu.org>     |