zlot pld

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 13 Kwi 2002, 19:29:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
: On Sat, 13 Apr 2002, Marzena Kamecka wrote:
:
: >
: >
: > Witam :)
: >
: > Ponowsnie rzucam haslo do rozpatrzenia - zlot PLD
:
: Dobrze że mi przypomniałeś.
:
: Prośba o przysyłanie mi e-adresów osób (swoich :) którzy przyjadą na
: spotkanie na począdku maja (miedzy 1 a 3 maja) organizowane przez TPI dla
: nas PLD. Jest potencjalnie możliwść uzyskania refundacji części kosztów
: przejazdu dla zamiejscowych. Ile takich "ulgowych" wazdów będzie tego
: teraz nie wiem (Agnieszka powidziała że będzie jutro rozmawiać z swoim
: szefem żeby ustalić na ile możnaby tu liczyć). Jak będże wiadomo ile tego
: to się to jakoś rozdzieli. Na razie prosiłbym przy zgłoszeniu zaznacząć że
: takowe wsparcie co do refundacji chciałoby się otrzymać. Przy okazji tego
: co tam bedzie omawiane będziemy mogli się spotkać i porozmawiać.
moim (i nie tylko moim) zdaniem termin nie jest zbyt dobrany.... akurat
swieta majowe to czas gdzie sie zazwyczaj wyjezdza wiec duza liczba osob po
prostu nie bedzie mogla przyjechac... najlepiej najzwyklejszy weekend...
WK