instalator...

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 13 Kwi 2002, 20:58:37 CEST

On Sat, Apr 13, 2002 at 06:43:00PM +0000, Tomasz Słowiński wrote:
> Chciałbym poruszyć sprawę instalatora... nie wiem jak jest z nowym
> instalatorem bo sam miałem do czynienia jedynie z prowizorką jednak sądzę,
Więc idź, pobaw się nim, a dopiero potem się wypowiadaj.

> że przydało by się zrobić coś bardziej ambitnego i przystępnego dla
No więc na co czekasz?

> zwykłego zjadacza chleba tj. instalator łatwy i przyjemny w obsłudze to
> może zabrzmi nieco zabawnie, ale z punktu widzenia osoby, która pierwszy
> raz widzi instalator linuxa na oczy jest to czarna magia. Przyznam się
Przesadasz. Zaczynałem od Slackware (chyba 3.x, miał kernel 1.2.x) i
mimo ZEROWEJ wiedzy o Linuksie i szczątkowej znajomości angielskiego
jakoś sobie poradziłem.

> szczerze, że przy pierwszej mojej próbie instalacji ładnych parę lat temu
> dobrze się zaplątałem w tym wszystkim zanim doszedłem co do czego...
> przecież chodzi nam wszystkim żeby PLD zdobyło dużą rzesze użytkowników
Mnie to wali ilu ma użytkowników. Jak ci zależy, to pisz taki
instalator. Weź tylko pod uwagę, że nie *wszystko* może się robić
automatycznie. Jak takiemu klikaczowi uda się przejść przez instalację
klikając ,,next'', to potem wszędzie będzie oczekiwał, że to wystarczy.
Zobowiążesz się do odpowiadania na pytania w stylu ,,jak uruchomić
Linuksa, pojawia się jakiś napis >>login<<, miga kursor i nie wiem co
zrobić'' (taki post przyszedł kiedyś na pcol)?
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--