nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 13 Kwi 2002, 22:51:52 CEST

To jest tak... Teraz należy zbudować pakiet freetype1.spec, zainstalować go
na builderach, po czym przebudować następujące spece:

enlightenment.spec freeamp.spec gfontview.spec
ttmkfdir.spec w3cam.spec xmbdfed.spec

Ponieważ jedyne co zrobiłem to zmieniłem umiejscowienie plików z headersami,
więc w powyższych programach nic się nie zmieniło, a to oznacza, że mogą
spokojnie ominąć /test :)

I jeszcze jedno. Tomku. Jak już zupgrejdujesz tego freetype'a to daj info na
listę (bez tego freetype'a nie można mozilli 0.9.9 wysłać na buildery).