Konflikty plików - cz. 3: różne, pojedyncze pliki/katalogi

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 13 Kwi 2002, 23:41:37 CEST

On Sat, Apr 13, 2002 at 10:53:55AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ale z tego co pamietam cdrecord-* i cdrtools-* maja wzajemnie obsoletes
> wiec nie powinny sobei przszkadzac, tyle ze cdrecord-* to chyba starsza
> wersja cdrtools -> do wywalki.

Obsoletes tylko w jedną stronę, a i tak nie wszystkie podpakiety
(dopiero wczoraj uzupełniłem). Tak, cdrecord to stara nazwa tego samego
projektu.

A warto? Oprócz modyfikacji w mkisofs to jest jeden program 14kB (BTW
- w pakiecie z mkisofs brakuje do niego manuala! w paczce manual jest).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/