gotar: SPECS rox-base.spec,1.5,1.6

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 00:16:23 CEST

On Sat, Apr 13, 2002 at 18:19:08 +0200, Grzegorz Goławski wrote:

> OK mam rozwiązanie. Oczywiście najprostsze metody są najlepsze :)
> Otóż wystarczy dodać katalog /usr/X11R6/share/pixmaps/rox/ do $CHOICEPATH w
> pliku /usr/X11R6/bin/rox.

Mi się jednak trochę nie podoba takie rozwarstwienie - pozostaje
pierwotny pusty katalog może coś błędnie sugerować to raz, a dwa - inne
pakiety do roxa (są czy nie - kiedyś mogą powstać) mogłyby tam wrzucać
pliki, a nie do %{_pixmapsdir}. Ergo to powinien być jeden katalog,
czyli symlink.
Tak więc zamiast tych wszystkich cyrków proponowałbym cofnąć wszystkie
zmiany z ostatnich dni i zwyczajnie dołożyć jednego linka w
%{_pixmapsdir} - co Ty na to?

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!