Ciagniecie CVS

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 12:50:57 CEST

[14 kwiecień, 2002] Maciej Agaran' Pijanka napisał:

>szkoda ze nie dal znac.. na liste.. bo u mnie do tej pory rsync chodzi
>specjalnie zeby w miare swierze repo bylo lokalne..

AFAIR kilka miesięcy temu właśnie na pld-devel kloczek z malekithem o
tym rozprawiali, aż Michał wziął, naprawił/poprawił (coś było z buforami
nieładnie zrobione) i wysłał Tomkowi, a ten ze szczęścia skrzynkę piwa mu
obiecał. Niestety wątku na lists.pld.org.pl nie znalazłem. Ma to ktoś?

--
Tomek Orzechowski