nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Pon, 15 Kwi 2002, 02:00:06 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
[.]
> Pamiętam, że już kiedyś coś grzebałem żeby nie mieszało nagłówków ft1
> i ft2. To coś było małe, a i tak się nakombinowałem.
> mozilla nie jest mała, zmienianie w niej takich rzeczy to zajęcie dla
> masochistów.
> A freetype1 stopniowo odchodzi w zapomnienie, więc niech przynajmniej
> nie miesza.

A jak wyglada sprawa portowania aplikacji używajacych ft1 na ft2 ?
Mozę nalezałoby się skupić raczje na tym żeby wogóle w dystrybucji nie
mieć freetype1-devel na builderach ?
O ile nie jest to trudne to z ekonomicznego punktu widznia mogłoby mieć to
sens,a dodatkowo w całum zestawie odpadłoby kilka pakietów (?).