Drobny błąd w kernel-2.4.18-1.src.rpm

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 19:01:53 CEST

I oto dnia sądnego 14 kwi 2002, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Nie chcesz smp ani up to co to ma być za specjalna wersja?

Chce dostać tylko pakiety kernel-headers i kernel-source (do
zainstalowania i ręcznego przebudowania kernela z /usr/src/linux)

Nie chce mi sie po prostu ręcznie zakładać tych 102 łatek :-)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-