nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Nie, 14 Kwi 2002, 20:04:44 CEST

On Sat, 13 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> To jest tak... Teraz należy zbudować pakiet freetype1.spec, zainstalować go
> na builderach, po czym przebudować następujące spece:
>
> enlightenment.spec freeamp.spec gfontview.spec
> ttmkfdir.spec w3cam.spec xmbdfed.spec

Tutaj już raz zadawałem pytanie i nie było odpowidzi.
Więc jeszcze raz:
Mamy ttmkfdir.spec i ttmkfdir2.spec. Czy nie wystarczy jeden ttmkfdir.spec
ale oparty o freetype2 ?

> Ponieważ jedyne co zrobiłem to zmieniłem umiejscowienie plików z headersami,
> więc w powyższych programach nic się nie zmieniło, a to oznacza, że mogą
> spokojnie ominąć /test :)

I tu znowu. Pliki nagłówkowe freetype1 i freetype2 były w róznych
miejscach juz przedtem. Nie było żadnego powodu dla którego cos trzeba
było tu zmieniać.

> I jeszcze jedno. Tomku. Jak już zupgrejdujesz tego freetype'a to daj info na
> listę (bez tego freetype'a nie można mozilli 0.9.9 wysłać na buildery).

Najpierw prosiłbym o wyjaśnienie powyższych wątpliwości.