nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Nie, 14 Kwi 2002, 20:57:17 CEST

On 14 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Chodzi o freetype1, a nie 2 i kolejność szukania includów przez
> preprocesor.

I tu pliki nagłówkowe są w /usr/include/freetype czyli żeli w źródłąch
jest #include <freetype/foo.h> to złapie pliki nagłówkowe od ft1, a jeżlei
do CFALGS doda się wynik wywołania freetype-config --cflags to złapie
pliki nagłowkowe ft2. Czyli jest jak być powinno i nadal nie widzę
dalszej potrzeby manipulowanai przy ft1. Coś pominąłem ?