misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141

Nie, 14 Kwi 2002, 21:02:19 CEST

On Sun, 14 Apr 2002, Bartosz Taudul wrote:
[..]
> Jak już ustalicie kto ma dłuższego, dajcie znać, OK? Innymi słowy: to co
> tu zrobiłeś, to jest powiedzenie "chuj wam w dupę modemowcy", bo zamiast
> mieć jasno podane co kto zmienił, trzeba odprawiać jakieś czary z cvs, a
> impulsy lecą.

Tutaj jest pewne niedopowiodzenie. Otóż po cofnieciu w log_diff.py do
pld.org.pl w From Arek *zarządał* że jeżli ten pli ma być używany to ma
tam być pld-linux.org. Powidziałem mu to co mówiłem poprzednio że nie
widże potzreby robienai czegoś takiego. Na co padło zapytanie Arka czy
wobec tego ma cofnać używanie tego skryptu. Powyżesze "wyłączaj" to jest
odpowiedź na pytanie czy w takim razie ma to wyłączyć.