nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Nie, 14 Kwi 2002, 21:10:24 CEST

On 14 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pominąłeś przypadek taki: -I/usr/include `freetype-config --cflags`

Który to przypadek powinien być poptrawiony bo -I/usr/include nie powinno
być nigdy wymieniane w opcjach kompilacji. To przeszkadza np. kompilacji
pakietu żeby był skompilowany z innym libc nić glibc (np. uClibc).
Taką poprawkę przykładowo musiał dostać slang i o ile tego typu programów
ma byc więcej to ilosć używanai -I/usr/include powinna maleć.