kogo?

Nie, 14 Kwi 2002, 21:41:37 CEST

On Sun, 14 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Mam tylko jedno pytanie: maszyna odpowiedzialna za repo jest pod oficjalną
> opieką kloczka. A pod czyją opieką jest maszyna na której stoją maillisty?

Oficjalnie jest to maszynka Metalabu i nad nia ma kontrolę Sergiusz z co
dokładnie tydzień temu chciał wykorzystać do sobie znanych celów. Nadal
nikt nie dostał w tej sprawie wyjaśnienai od Sergiusza i IMHO jest to
zagrożenie kolejną destabilizacją. Sergiusz najwidoczniej uznał że teraz
kiedy fakty są jeszcze dobzre pamietane przez sporą ilosć ludzi nie ma co
przypominac o swoim istnieniu. To że pamięć ludzka jest krótkotwwała widać
było nawet dzisiaj kiedy kilka osób nie pamiętało że kwestia blokowania
CVS serwera przez ciagniecie SOURCES została całkiem niedawno poprawiona i
że dziekować za to należy Michałowi.

Jest to coś co wisi nadal nad nami niczym miecz Damoklesa. I tak długo
takowym zagrżoeniem będzie o ile nie tylko ja bedę sie dopominał tutaj
wyjaśnień.