nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Nie, 14 Kwi 2002, 22:57:19 CEST

On 14 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Niemniej jednak to jest w pełni poprawny przypadek.

No wąłsnie nie. -I/usr/include jest wąłczana przez domyślne ustawienia
kompilatora. Włączanie tego na twardo i/lub nie pozostawianie tej ścieżki
w gestii kompilatora uniemożliwia choćby poprawną kroskompilację czy inne
jak kompilowanie z innym libc.
Nie wiem jak inni ale ja sam widząc o tym co to blokuję bęe to usuwał
gdzie znajdę o co to blokuje bendę prosił o stosowanie tego typu
podejścia innych.

> Po co Ci mozilla z uClibc?

Zapewne jakby ktoś robił "kiosk" z X serwerem i jako jedyną aplikacja
mozillą to miałoby to nawet sens.
Z razji tego że większość apliacji używa mniej więcej zakresu funkcji jaki
jest obecnie w uClibc (troche jeszcze mozńaby dodać .. ale niewiele) to
miałoby nawet zrobienie płnej dystrybucji z uClibc zamiast glibc. System
działajcy na czymś takim na pewno miałby mniejsze wymagania pamieciiowe, a
z racji tego że stopień skupienia kodu byłby znacznie większy poszczególne
aplikacje pracowałyby odczuwalnie szybciej. W tej chwili zrobienie czegoś
takeigo nie jest mozlwie z razji tego że w wielu miejscach jest używane
wprost -I/usr/include .. nie powinn to znaczyć że nie powinniśmy przy byle
okazi rezygnować z tego żeby za jakiś czas stał się mozliwe wyprodukowanie
czegoś takiego.

Wyobraź sobie np. zysk kilkunastoprocentowy w prdkości działnai systemyu
na którym jest np. tylko indianin. Mógłbyś wtedy uzyć tego jako
wspaniałego argumentu że używajac tego co zrobiliśmy ma się te kilkanaście
procent bez ponoszenai proporcjonalengo do tego kosztu.