nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 23:22:30 CEST

On Sunday 14 April 2002 23:12, Tomasz Kłoczko wrote:
> Widzisz .. gdyby sie nad tym zstanowić właściwie wczęsniej to możnaby
> poprawić tylko jeden pakiet. Postaram się to zrobić i zaraz po tym
> prosiłbym o cofnięcie zmian w ft1.
>
> Zaczynając od konkretów. Ma ktoś kawałki buildlogów z błedami które
> objawiały się w mozilli przy kompilacji ?
> Albo pamieta w który miejscu sie to objawiało ?

Jak przedstawisz budującą się mozillę to cofnę poprawki do freetype'a (chyba,
że wcześniej zrobisz to sam :). A odnośnie buildlogów to podam ci gotowe
rozwiązanie: musisz tak mozillę ustawić, żeby przy wywoływaniu gcc nie miała
-I/usr/include (albo żeby to wywołanie następowało *po* wywołaniu
-I/usr/include/freetype2, ale wtedy nazwę cię hipokrytą).

I jeszcze jedno. Pakietów kożystających z freetype1 nie przybywa. Znaczy się,
że moja poprawka na freetype1 rozwiązuje na stałe jakiekolwiek konflikty ala
mozillowy. Zakładam, że nie przyjmując tej poprawki zobowiązujesz się do
rozwiązywania każdego tego typu konfliktu w przyszłości (bo ja nie mam
zamiaru... ja już to poprawiłem raz i na zawsze).