Wywoływanie hdparm po załądowaniu ide-cdrom.o

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 00:29:09 CEST

Witam!

On Mon, 15 Apr 2002 00:19:49 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> [...]

Koncepcja fajna, ale nie wiem czy u mnie zadziała, bo hdapram -d1 /dev/hdc
uparcie wywala:[root w warp root]# hdparm -d1 /dev/cdroms/cdrom0
/dev/cdroms/cdrom0 not supported by hdparm

i muszę to robić wtedy tak:

echo "using_dma:1 > /proc/ide/ide1/hdc/settings

        Pozdrawiam
                Artur