Ciagniecie CVS

Pon, 15 Kwi 2002, 00:35:02 CEST

> No i to jest kolejna niedoróba w cvs bo blokowanie odbywa się na poziomie
> modułu a nie poszczególnych plików.

Ale tez powyzsza sugestia nie jest prawdziwa. Co mozna sprawdzic na dwu
kopiach SOURCES (np.):
- na jednej   cvs up
- na drugiej  cvs ci
SOA#1.

Blokowanie moze i jest na poziomie zasobu, ale ciagniete sa pojedyncze
pliki. Bedzie duzo blokad, ale dziala.

> Nie sprawdzałem jeszcze jak to jest w cvs-nserver (mam nadzieję że to jzu
> tam jest poprawione).

Tego chyba nie trzeba poprawiac.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk