mc z ext2unel

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 14 Kwi 2002, 23:47:32 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 09:52:57PM +0200, undefine w aramin.one.pl wrote:
> dlaczego standardowo mc jest budowane bez ext2undel?
> są jakieś przeciwskazania aby domyslnie włączyć tą opcję?

Może linkowanie z libext2fs? Teraz ext2/ext3 jest tylko jedną
z możliwości. Niektórzy niedawno marudzili na obowiązkowe e2fsprogs ;)

Ale nie wiem, od kiedy pamiętam to było wyłączone - a wtedy nie używanie
ext2 było rzadkością (raczej tylko dyskietki lub systemy embedded).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/