nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Pon, 15 Kwi 2002, 01:33:54 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Na ircu zwrócono mi uwagę na jeszcze jedną rzecz. Moja poprawka na freetype'a
> wogóle nie przeszkadza w tym co ty chcesz zrobić. Więc jaką masz argumentację
> za jej nie włączeniem?

Powód wprowadznia pprawki był w kłoporach z udowaniem mozilli. Zamiast
grzebać w kilku pakietach trzeba było grzebnąć w jednym: w mozilli.
Drugi powod ejst taki że to rozwiazanie które przyjałeś nadl nie
rozwiązuje tego co opisałem, a co niewątpliwie mozanby sosuagnać
lub przyblizyć (znowu) modyfikąc mozillę.