Propozycja kompromisu (Re: misiek: CVSROOT loginfo,1.140,1.141)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 01:48:17 CEST

On 14 Apr 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Gdybym miał pewność, że się kloczek znowu nie dowali to bym włączył spowrotem
> ale że mam pewność, że się dowali to nie włączam.

Moja propozycja kompromisu jest prosta:
zamiast generowac ten e-mail we From: z /etc/passwd na wunie+dodatek
domenowy o ktory toczy sie spor wziac, adresy e-mail znajdujace sie w
pliku CVSROOT/users.

Zalety:
- kazdy ma wplyw na to z jakim naglowkiem jego commit idzie,
a wiec moze poprawiac chocby bledy w nazwisku za pomoca commita
pliku users a nie szukania kogos kto ma roota na wunie.
- reply do autora idzie bezposrednio, nawet gdy padnie cos
z infrastruktura domen pld
- brak punktu zapalnego ;)

Wady:
- pojawiaja sie w naglowkach rozne, dziwne domeny,
- plik users musi byc spojny z lista rw w cvs (ale to chyba jest do
upilnowania, poza tym mozna ustalic jakiegos "domyslnego" usera w razie
braku wpisu w CVSROOT/users)

Co o w/w sadza zainteresowani?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-