kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 01:51:28 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, wrobell wrote:

> Chciałbym tutaj zauważyć kloczek, że pewne decyzje podjąłeś sam.  I z
> tego co orientuję się, to niestety przedwcześnie. Zauważ, że pewne
> zachowania serka (w tym prywatna rozmowa na irc-u) wynikają także z
> _Twojego_ działania, a nie tylko jego. Tak więc prosiłbym abyś na
> przyszłość nie wyciągał bejzbola, tylko jeździł z kijem do hokeja tak
> jak inni.  Mówiąc wprost. Nim komuś zabierzesz rw do cvs-a, to _wpierw_
> daj znać na listę, że do tego są podstawy.

Powtóżrze wtakim razie t samo co Mariusz Mazurowi że skoro nikt obecnie
po za mna nie nie ma zamairu zadawać pytań i domagać się na nie odpwoedzi
to wątpie żeby w innej sytuacji robił coś innego. Zrobiłem co zrobiłem i o
ile Serkowi zależy na wyjaśnieniu całej sprawy powinien odpowiedzieć na
pytanai które stawiam W każdej. Przy braku takich wyjasnień uważać bendę
że Sergiusz nie ma nam nic ciekawego do powidzenia.

To co zrobiłem pozornie moze ptrzyupominać sytuację w kórej najpierw sie
strzela a potem mówj "stój, kto idzie". To tylko pozór bo gwarantuje że
jeżeli w każdej kolejnej sytuacji uzyskam wyjaśnienia zwróce to co komuś
zablokwałem (o zabrani czegokolwiek Serkowi cieżo mówić w sytuacji keidy
swoje prawo zapisu wykorzystyuwał sporadycznie).

Sam czemuś takeim podlegałem kilka miesięcy temu nie pytajac się o to czy
mogę wykonać większą zmiane na cvs.gnome.org w module libxml. Wykonałem
zmianę która pzrez innych została ceniona poprawnie (w tym i pzrez Alana
Coxa czy Miguela de Icaza). Co z teg okiedy zostaął wprowadzaona ze
złamaniem regół jakim powinienem się podporzadkować.
Zrozumiałem o co biegało. Wyjaśniłemn wszystko co było do wyjhaśnienia i
inni uznalui że to wystarczy do tego żeby zwrócić mi prawa zapisu co po
dwuch dniach zostało zrobione.

To co się wtedy sprawdziło ma praw zadziaąłć także i tuytaj i wiedz że
najpierw w sytuacji keidy bedę widzia łnawet cień zagrożenai najpierw beę
blokował zapis a dopiwro potem bedę ządał wyjaśnień i dopiero na podstawie
tychże czy to sam (o ile nikt inny nie bbędzie chciał w tym brać udziału)
czy z pomocą innych bdzie podejmowana decyzja co dalej z danym
delikwentem.
I jeszcze raz: tak długo jak nie Sergiusz będzie milczał tylko utwierdza
mnei w tym że to co zrobiłem było włąsciwe, a przykładowo Ty nie rządajac
takich wyjaśnień i dommagając się odblokowania tego co zablokowałem
popełniasz błąd oceniając kogoś czy soć nie majac do tego wąłsciwych
podstaw. Moje zdania znasz. Znasz fakty jakei byłem w stanie ujwanić. Daje
możliwiść obrony Sergiuszowi. On jednak nie ma zamairu z tego korzystać.
Z racji tego że jest on nadal naszym kontaktem z LDP stanowi on nadal dla
tegoz kontaktu zagrozenia .. i obyś niemiał okazji przekonać sie o tym że
mam tu rację ze sam na to kiedyś pozwoliłeś.