kogo?

Pon, 15 Kwi 2002, 02:54:52 CEST

On 15 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:
[..]
> Czy tylko mi tu się rzuca na oczy pierwsza osoba liczby pojedynczej? Po
> co komu PLD Steering Committee, skoro mamy kloczka, tryb odwoławczy:
> przekonać kloczka. Kto cię mianował omnipotentnym?

Zadam jedno proste pytanie: czy uważasz że nie mam prawa dopominać się
wyjaśnień ?
Naprawe wszystko jest dla Ciebie jasne ?

Jeżeli mam to to także masz je i Ty. Zaraz potem do tego co mówie we
własnym imieniu sam będziesz mógł się dopisać i cała wypowidź straci
liczbę pojedynczą i kontekst wypowidzi w "pierwszej osobie".